100 entreprenörer på en ö

”I helgen var jag ute på en ö och blev kär i 100 av Sveriges främsta entreprenörer. Du tänker ”Det går väl inte”. Eh, JO.”

Citat:  Johannes Hansen.com (@johannes_hansen) April 6, 2014

 

Jag var på samma ö. Med Johannes Hansen och 98 entreprenörer till. Det var årskongress med nätverket YEoS – Young Entrepreneurs of Sweden. Det var utvecklande, inspirerande, peppande, känslofullt och kärleksfullt. Det var magiskt.

Jag åkte hem med:

– En ny säljstrategi

– En ny affärsidé

– En ny potentiell affärspartner

– En ny syn på vikten av jämställdhet och att vi behöver lyfta fler kvinnor i affärslivet

– En ny organisationsplan

– En ny relation till Gud

– En enorm tacksamhet för att få vara en del av detta nätverk.

Är du entreprenör, har du hjärtat på rätt ställe, är du under 30 år och vill träffa likasinnade? Skicka in en medlemsansökan. Vi har plats för fler. Läs även Erik Bergmans blogginlägg från helgen.

Stort tack till Högberga gård på Lidingö – jag är kräsen med konferensanläggningar men Högberga levererade verkligen fantastisk service och jag kommer gärna tillbaka!

20140408-184702.jpg

20140408-184747.jpg

20140408-184654.jpg

Foto: Katharina Brunat & Christoffer Eriksson

Kommentera

