Lika kvinnor leka bäst?

Oj vad en vecka går fort! Jag är mitt i event-projektlednings-fokus inför Sveriges Innovationsriksdag 1-2 april och schemat är verkligen fullspäckat. Men jag tvungen att klämma in ett besök i Stockholm i torsdags för att vara med på den årliga träffen med ambassadörerna för kvinnors företagande. Det var det så värt! Jag träffade bland andra näringslivsminister Annie Lööf och flera hundra inspirerande företagarkvinnor!

Annie pratade om vikten av att vi kvinnor peppar och stöttar varandra. För mig är det givet! Klart vi ska hjälpa varandra till framgång! Och sällan har jag blivit så inspirerad som när jag träffar alla ambassadörer! Kvinnor som alla driver företag, i olika åldrar, branscher och på olika håll i vårt avlånga land. följ oss på #kvinnftg så får du se på inspiration!

De (mina facebook-vänner) säger förresten att vi är lika? Jag vet inte… nä, är vi verkligen det? Eller tja, jag tar det som en komplimang.

10003155_10153967007355599_2124468624_n

Kommentera

