Konferens med entreprenörskvinnor

Det sägs ofta att kvinnor hugger varandra i ryggen. Jag håller faktiskt inte med. Jag har förmånen att ha många goda kvinnor som både förebilder, kollegor och vänner. I helgen var jag på Käringön tillsammans med åtta inspirerande entreprenörskvinnor som jag delar kontor med på Entrepreneurial Hive. Alla driver eget, alla är sjukt inspirerande och driftiga. Att få dela både glädjeämnen mål, utmaningar och mål med likasinnade är enormt viktigt när man är företagare. Jag känner mig priviliegerad att få ha dessa krut-kvinnor i mitt nätverk! 2014 hej nu kör vi!

PS. vi är ju Göteborgstjejer så platsen för nästa träff är redan bokad… på Käringberget givetvis!🙂

20140119-182524.jpg

Foto: Ann-Sofie Hermansson

Kommentera

