Trendspaning med Göran Adlén

Började söndagsmorgonen på, något ovanligt, men mycket inspirerande sätt! Trendspaning med Göran Adlén. Denna helg är jag på konferens med affärsnätverket Business in Heart på Best Western i Bromma. Fullt ös med massor av affärsnätverkande och nyttiga diskussioner under två fullspäckade dagar. Göran Adlén är ju en välkänd och mycket inspirerande föreläsare så det var en perfekt start på söndagen.

Här kommer hans 3 bästa tips:

1. Våga

2. Älska

3. Spring

Så har du framtiden i din hand! Trovärdigt? Absolut! Hört det förrut? Hmmm…. Jag känner ju helt klart igen mycket från mina egna föreläsningar. Jag brukar prata som precis samma saker när det gäller CSR-kommunikation och PR.

1. Vänta inte på alla andra – Gå först!

2. Passion

3. Action

Känns ju riktigt bra att Sveriges främsta trendspanare bekräftar att jag faktiskt har fattat galoppen och hajat vad som räknas för att nå genomslag och affärsnytta för framtiden.

20130922-161757.jpgFoto: Katharina Brunat

 

Kommentera

