Silvermedalj med stolhet

Jag kom 2:a i utmärkelsen Småföretagarnas favorit i Göteborg! Är oerhört stolt och tacksam till alla som röstat på mig. Stort grattis till Siv Thuresdotter, grundare till Qoola Qvinnor, som välförtjänt kammade hem guldet!

Utmärkelser är inte allt här i världen men jag tycker faktiskt att det är ett riktigt bra initiativ att låta även småföretagare, och inte bara de kända näringslivhöjdarna med tusentals anställda, komma fram i ljuset.  Och extra roligt när det är en Qool Qvinna som vinner🙂

Det här med att kvinnor ofta visar armbågarna mot andra kvinnor….det känns som att det är påväg ut va? Jo, jag har också upplevt det tidigare men helt ärligt så är det faktiskt inget jag kan relatera till längre. Min uppfattning är istället att det ofta är just kvinnor som hjälper mig framåt i mitt företagande. Med pepp, nätverk, affärskontakter och inspiration. Så återigen tack, alla fina företagarvänner, kvinnor som män, som röstat på mig och som peppar mig och lyfter mig vidare i mitt företagande. Tack.

Business in heart tjejerna

Det finns en särskild plats i himlen för företagare som hjälper varandra. Här tillsammans med mina underbara företagarvänner i Business in Heart.

2 kommentarer

  1. Well said! Har inte heller någon bild (längre) av baktal och skitsnack utan snarare att kvinnor i min omgivning hejar, peppar och stöttar för fullt. Mer än vad jag förväntar att de ska göra. Grattis till andra priset. Det var många fantastiska personer nominerade så ett silver är otroligt stort.

Kommentera

