Dags att fira!

Fredag! Nu ska vi fira! Den senaste veckan har  gått så fort och hänt så mycket så jag inte hunnit vare sig blogga, tänka eller fira. Trots att jag har all anledning! En ny kund, en lyckad föreläsning, ett mycket intressant möte, en bokad resa och en lansering som väntar runt hörnet! 2013 har rivstartat vill jag lova.

Jag brukar alltid säga att det är lika viktigt att fira sina framgångar som att lära sig av sina misstag. Men livet rullar ju bara på och plötsligt så brann den där firarstunden inne och vardagen tog över igen. Nä minsann. Då är det skönt att bara stanna upp och ta ett glas bubbel med en företagarväninna och njuta av  att… det går bra nu. Och det är jag stolt över! Känns helt rätt prioriterat denna fredag faktiskt.

Hur firar du dina framgångar?

Ha en fin helg! Nästa vecka utlovas spännande nyheter vill jag lova…

Bubbel

Kommentera

