Nå ut med ert miljöarbete genom sociala medier

Gott nytt år! Jag känner på mig att 2013 kommer bli riktigt spännande! Som en finfin start så firar Brunat PR & Event in det nya året med lite positiv PR! I senaste numret av tidningen Miljö & Utveckling kan du  nämligen läsa en lång artikel där jag är intervjuad om hur man som företag kan nyttja kraften i sociala medier i sitt miljöarbete.

Just hållbarhetskommunikation är en av mina hjärtefrågor  så det är extra kul att nå ut i ”Tidningen för miljöproffs” som de själva kallar sig.  Dessutom tror jag att många företag kommer att ta ett nytt och mer omfattande grepp om hur de ska kommunicera mer värderingsdrivna frågor under 2013.

Vill du läsa artikeln?  Här kan du ladda ner den som PDF –  Nåutgenomsocialamedier_MiljöUtveckling

Önskar er alla ett gott och framgångsrikt 2013!121217_Miljö&Utveckling_h

Kommentera

