Bästa gå-bort-presenterna

I fredags hade mitt företag Brunat PR & Event inflyttningsfest på vårt nya kontor på kontorshotellet Entrepreneurial HIVE i Göteborg. Jag hade verkligen inte förväntat mig några inflyttningspresenter men det visade sig att mina kunder och samarbetspartners verkligen är riktigt påhittiga och hade tänkt igenom sina gå-bort-presenter med både omtanke och hjärta. Alla har vi väl stått där fredag lunch och klurat på vad man ska köpa med sig som både är fyndigt, miljövänligt och som passar kvällens värd… Bra gå-bort-presenter är inte helt lätt. Men här kommer några tips som jag verkligen blev jätteglad för!

7 gå-bort-presenter med omtanke

1. Ett stort fång rättvisemärkta rosor.
2. Ekologisk Premium Lakrits från Lakritsfabriken.
3. Handgjort halsband från Zigidai till förmån för utsatta flickor i Filippinerna.
4. Boken 4 timmars arbetsvecka av Tim Ferris
5. Boken Du är betydelsefull av Catherina Ronsten & John Leander
6. En gåva till Hungerprojektets arbete för att få slut på fattigdom och hunger.
7. Amaryllis i kruka.

Tack alla som kom på inflyttningsfesten och stort tack för alla fina presenter!

 

3 kommentarer

  1. whosthatcutiepie · · Svara

    Hej!
    Grattis din nya lokalen! Jag tycker du är en jättecool och stark tjej – och en jättebra förebild! Har precis börjat prenumerera på dina inlägg på facebook. Lycka till!
    med vänliga hälsningar Anna (Who’s that Cutiepie?)

    1. Tack, vad glad jag blir!🙂

  2. Jenny Brolin · · Svara

    Det är alltid extra trevligt när någon ansträngt sig lite extra för att ge bort en present.

Kommentera

