Beautiful Business

 

Jag är nominerad till Beautiful Business Award!

Beautiful Business Award är en nationell tävling som lyfter fram företagarkvinnor som förebilder.  Arrangörer är PwC, Tillväxtverket och nätverket Driftig.nu.

 

Mailet med meddelandet ”Du är nominerad” kom fredag eftermiddag och jag blev både rörd och omtumlad. Särskilt som jag faktiskt inte känner Linda Andersson som nominerat mig. Vem du än är Linda så… TACK!! Det betyder så oerhört mycket att få pepp och bekräftelse som företagerska. Hör gärna av dig så jag får tacka personligen.

Beautiful Business är företagande som bygger på nytänkande, hållbarhet och tillväxtambition. Det är affärer med tanke som inspirerar andra.

Så står det i mailet och jag kan inte annat än att hålla med. Framtidens företagande skulle jag själv kalla det.

Jag är ödmjukt medveten om att jag inte är ensam om att driva en Beautiful Business, det finns ju mängder av duktiga företagerskor som stämmer in på beskrivningen. Som alla förtjänar att uppmärksammas! Men jag är oerhört stolt över att någon nominerat just mig.

Återigen TACK!

www.beautifulbusinessaward.se

 

Kommentera

