Guld och gröna skogar

Kan man både tjäna pengar och samtidigt driva ett hållbart företag? Absolut! Jag är helt övertygad.

Den 26 oktober ger jag mina bästa tips för att lyckas nå både guld och gröna skogar, på en frukostföreläsning för medlemmarna i nätverket Business in Heart i Göteborg. Jag tänkte passa på att be er om lite inspiration.

Vilka är dina bästa tips för att tjäna pengar på att driva ett hållbart företag? Inte vad man kan spara på, så som att skriva ut mindre och hålla nere elkonsumtionen, utan nu snackar vi hur man kan tjäna pengar! Har du något bra exempel som jag kan ha som case? Jag tackar på förhand!

Business in Heart består av affärskvinnor och bjuder in till frukostmöte på Hagabadet i Göteborg varannan vecka med målet att knyta nya kontakter, skaffa ny kunskap och göra affärer med hjärtat.

Dag: Onsdag 26 oktober

Tid: 7.00-8.45

Plats: Hagabadet, Göteborg

Är du affärskvinna? Vill du vara min gäst? Maila mig på brunatbloggar@livinggreen.se så ordnar jag en inbjudan (i mån av plats).

 

One comment

  1. Kan tänka mig att din mini-föreläsning på Business In Heart kommer vara strålande. Verkligen ett hett ämne. Dessvärre är jag bortrest den veckan och kommer inte kunna medverka😦
    Önskar dig all lycka!

Kommentera

